Известие

Collapse
No announcement yet.

dhtj, ecotronic и компания срещу Jtdm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    8 клапановия може и да е, но при 16 клапановия си е чиста проба реклама за балъци.
    Просто 16 винтила е по еластичен мотор, и като всичко по ново по трошлив....всичко с времето си....темата е бензин- дизел.......според мен всеки се разспростира според възможностите си, начин на употреба и т.н.....а не да ми говорят глупости...дизела умира, ала бала....лощото е когато не гледаш от своето балконче, а отидеш на по голямо и вземе да паднеш....образно казано.....
    Нямам нищо против никой...... Но най мразим да се натрапва някакво виждане.....тоез да ме обеждават кое е по добро......
    Аз лично предпочитам да карам бензин......но в момента карам дизел и не го плюя, а го харесвам......а кажи ми какво е това....?)
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #32
      Умира, естествено, такава е тенденцията, осъзнаха се хората най-сетне.
      https://newsroom.porsche.com/en/comp...xit-16134.html
      https://www.autocar.co.uk/car-news/n...dropped-europe
      https://www.eurekar.co.uk/articles/2...o-drops-diesel

      Порше, бентли и волво се отказаха вече. Фиат също заявиха че до 2021 ще спрат да произвеждат дизели.
      Лека полека до 4-5 години леки коли с дизел ще останат само френските малолитражки.
      И бензина ще умре, но в доста по-далечно бъдеще, защото спортните коли и хибридите са си бензинови.
      156 2.0TS

      Comment


      • #33
        В цялата тая истeрия за намаляването на дизеловия пазарен дял, замърсяване и пр. на мен ми се струва, че се крие една много сериозна и добре премислена психологическа подготовка на аудиторията за предстоящата електрификация на автопарка.

        А дали това ще се окаже по-удачното решение, в предвид настоящата технология за съхранение на енергия, аз силно се съмнявам.

        Основната цел е да се бие един як шут на стокооборота.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Аз само не мога да разбера логиката за оборотите. Как така свършват оборотите? Каква е целта да караш да кажем с 6000 оборота на 250 км/ч, вместо на 3000?
          Нещо лошо ли се случва?
          Last edited by BO; d.m.y г., 18:36.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщение
            Истината е,че дизела е ок за всекидневието,където не се налага 'ръчкане",а доускорение.
            Това се опитах и аз да кажа.

            Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
            А тби не искам, защото малко или много и той прилича на дизел, поне от това което съм чел. Не се развърта до високи обороти и има турбо-лаг.
            Това му е хубавото, взима доброто и от двата свята (ако не броим разхода). За осезаем лаг може да се говори при настъпване от ниски обороти (<2000).


            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
              Аз само не мога да разбера логиката за оборотите. Как така свършват оборотите? Каква е целта да караш да кажем с 6000 оборота на 250 км/ч, вместо на 3000?
              Нещо лошо ли се случва?
              Свършват при ускорение.
              Карал съм бензинов петак (ауди) , карал съм и 2.4жтд в 156.

              Наистина дизеловия петак звучи хубаво в движение, ама тъъъкмо започне да ти харесва как се развърта и предавката/оборотите вземат че свършат и трябва да превключваш.

              А бензиновия ти позволява да го изрежеш до по-високи обороти и да му се насладиш повече.

              Също и при изпреварвания ми се е случвало като съм карал дизели да ми свърши предавката посредата на тира... и губиш време да вкараш следващата.
              156 2.0TS

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                Свършват при ускорение.
                Карал съм бензинов петак (ауди) , карал съм и 2.4жтд в 156.

                Наистина дизеловия петак звучи хубаво в движение, ама тъъъкмо започне да ти харесва как се развърта и предавката/оборотите вземат че свършат и трябва да превключваш.

                А бензиновия ти позволява да го изрежеш до по-високи обороти и да му се насладиш повече.

                Също и при изпреварвания ми се е случвало като съм карал дизели да ми свърши предавката посредата на тира... и губиш време да вкараш следващата.
                Да. Живееш с някаква представа от едно време.
                Колко ще цедиш сега една бензинова кола? До 7500 оборота като едно време? Че те на Джулия редовите модели нямат дори такава цифра на оборотомера.
                Да кажем взимаш една 280 коньова Джулия и един 300 коньов дизел и изведнъж оборотите се оказват с някакви 200-400 разлика. Ба и цеденето ще падне.
                Иначе си прав. Цедиш, цедиш и нищо не става. За това хората са измислили предавките, за да сменяш. А ако случайно някоя ти "свърши" по средата на камиона, хората са измислили автомати, като за теб.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  Също и при изпреварвания ми се е случвало като съм карал дизели да ми свърши предавката посредата на тира... и губиш време да вкараш следващата.
                  За първа или втора скорост става въпрос,защото 4 при Libra 1.9jtd спокойно стига до 140км/ч./от 70 ако тръгваш да изпреварваш/.Не заемам страна и дизела и бензина ми харесват,но да са турбинирани,няма атмосферен бензин толкова еластичен от 1800 оборота на висока предавка-говоря за нормални автомобили около 150к.с..

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                    Да. Живееш с някаква представа от едно време.
                    Колко ще цедиш сега една бензинова кола? До 7500 оборота като едно време? Че те на Джулия редовите модели нямат дори такава цифра на оборотомера.
                    Да кажем взимаш една 280 коньова Джулия и един 300 коньов дизел и изведнъж оборотите се оказват с някакви 200-400 разлика. Ба и цеденето ще падне.
                    Иначе си прав. Цедиш, цедиш и нищо не става. За това хората са измислили предавките, за да сменяш. А ако случайно някоя ти "свърши" по средата на камиона, хората са измислили автомати, като за теб.
                    Стига глупости.

                    Това е яката джулия: 510 PS (375 kW; 503 hp) at 6,500 rpm

                    Кой е тоя дизел дето се доближава до това?
                    А и автомобилния свят не свършва с алфа ромео. Макар и редки, все още има атмосферки за цедене.

                    Иначе поне за автомата си прав. Един хубав автомат успява донякъде да изчисти единия минус на дизелите.

                    ---------- Post added at 18:59 ---------- Previous post was at 18:57 ----------

                    Първоначално публикувано от kocemak Покажи съобщение
                    За първа или втора скорост става въпрос,защото 4 при Libra 1.9jtd спокойно стига до 140км/ч./от 70 ако тръгваш да изпреварваш/.Не заемам страна и дизела и бензина ми харесват,но да са турбинирани,няма атмосферен бензин толкова еластичен от 1800 оборота на висока предавка-говоря за нормални автомобили около 150к.с..
                    Aми за сравнение, 4та на 2.0тс свършва на 200км/ч. Може да започне от 40км/ч да се движи нормално. И от 80км/ч да изпреварваш.
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                      Умира, естествено, такава е тенденцията, осъзнаха се хората най-сетне.
                      https://newsroom.porsche.com/en/comp...xit-16134.html
                      https://www.autocar.co.uk/car-news/n...dropped-europe
                      https://www.eurekar.co.uk/articles/2...o-drops-diesel

                      Порше, бентли и волво се отказаха вече. Фиат също заявиха че до 2021 ще спрат да произвеждат дизели.
                      Лека полека до 4-5 години леки коли с дизел ще останат само френските малолитражки.
                      И бензина ще умре, но в доста по-далечно бъдеще, защото спортните коли и хибридите са си бензинови.
                      Много четеш в нета, а нищо не знаеш....волво отдавна е китайско..)...те и алфа искат да вземат за цвят...).....относно порше, а ми те сложиха дизел за разлика от ферари.....новата мода е хибрид....травестити разни...)...например S- класата на мерцедес от тоя род ще харчи 2 литра и нещо на сто...представяш ли си......нова мода, което се сменя всеки сезон.....след време в близко бъдеще ще си управляваш колата с тъчскрин, ама не сега...)......губи се усещането и удоволствието от шофиране.....секса едно време беше удоволствие, а сега не е същото усещане ...със силикон, и други добавки, джендъри, травестити, други добавки, цици с пишка и прочее...е не върви....)...дано ме разберете, какво имам предвид...
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #41
                        Хаххахх ... голем филм става

                        Е и как точно бензиновия мотор на високи обороти и липса на въртящ момент можеш да му се насладиш ? ... некой да ми обясни, че аз лично не съм имал такова усещане .. да не говорим колко спарка са ми минали през годините през ръцете

                        Относно ТБи .. некой от тука пишещите .. да е карал такова "чудо" - имам предвид наистина карал, не няколко км само .. щото аз съм карал и в 159 е трагедийка .. в Брера също !! Коментирайте неща, с които сте запознати колеги !
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                          Е и как точно бензиновия мотор на високи обороти и липса на въртящ момент можеш да му се насладиш ? ... некой да ми обясни, че аз лично не съм имал такова усещане .. да не говорим колко спарка са ми минали през годините през ръцете
                          Спарка ли е единствения бензинов мотор, който си карал, че така говориш?
                          И той не е лош принципно, особено в сравнение тракалници от неговия обем и набор (ТД??? 1.9 105/110/115 коня??) , но има и други мотори, шестаци, осмаци, десетаци, дванайсетаци ако щеш, на които ще можеш да се насладиш. Поне Арезе не си ли карал, та не разбираш за какво говоря?

                          А за 13-14 хил лева има Audi S4 4.2i бензинов осмак , който на газ ще ти даде същия разход в пари като 2.4жтдм. А ще ти донесе много повече "наслада" . И не говоря наизуст, спокойно.
                          Last edited by dhtj; d.m.y г., 19:30.
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                            Хаххахх ... голем филм става

                            Е и как точно бензиновия мотор на високи обороти и липса на въртящ момент можеш да му се насладиш ? ... некой да ми обясни, че аз лично не съм имал такова усещане .. да не говорим колко спарка са ми минали през годините през ръцете

                            Относно ТБи .. некой от тука пишещите .. да е карал такова "чудо" - имам предвид наистина карал, не няколко км само .. щото аз съм карал и в 159 е трагедийка .. в Брера също !! Коментирайте неща, с които сте запознати колеги !
                            Може ли, аз да се изкажа...?....)

                            ---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 17:26 ----------

                            Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                            Спарка ли е единствения бензинов мотор, който си карал, че така говориш?
                            И той не е лош принципно, особено в сравнение тракалници от неговия обем и набор (ТД??? 1.9 105/110/115 коня??) , но има и други мотори, шестаци, осмаци, десетаци, дванайсетаци ако щеш, на които ще можеш да се насладиш. Поне Арезе не си ли карал, та не разбираш за какво говоря?

                            А за 13-14 хил лева има Audi S4 4.2i бензинов осмак , който на газ ще ти даде същия разход в пари като 2.4жтдм. А ще ти донесе много повече "наслада" . И не говоря наизуст, спокойно.
                            ))...стига бе...Стефо и до GTA е имал допир и до кво ли не турбо бензин и дизел....ама ти си оставаш виртуален герой...би трябвало поне малко да познаваш реално човек, за да му задаваш такъв въпрос....

                            ---------- Post added at 17:38 ---------- Previous post was at 17:35 ----------

                            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                            Аз само не мога да разбера логиката за оборотите. Как така свършват оборотите? Каква е целта да караш да кажем с 6000 оборота на 250 км/ч, вместо на 3000?
                            Нещо лошо ли се случва?
                            Няма смисъл при високите обороти....и при бензин, и при дизел е тъпчене на едно място......за стокови коли..
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                              ))...стига бе...Стефо и до GTA е имал допир и до кво ли не турбо бензин и дизел....ама ти си оставаш виртуален герой...би трябвало поне малко да познаваш реално човек, за да му задаваш такъв въпрос....

                              Ми не го познавам и затова питам. Нещо лошо ли има?
                              За мен и той е виртуален. A ти - и виртуален, и неграмотен.
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                                Ми не го познавам и затова питам. Нещо лошо ли има?
                                За мен и той е виртуален. A ти - и виртуален, и неграмотен.
                                Боже мили, защо ми връщаш вересиите...нищо лошо няма, но явно от малък ти е заложено детското предаване...по..по...най...)
                                Last edited by Бобби; d.m.y г., 19:58.
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X